Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Shuklinov S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Shuklinov S. 
Maximum automobile acceleration [Електронний ресурс] / S. Shuklinov, A. Uzhva, M. Lysenko, A. Tishenko, Ye. Novikova // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 49. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_49_4
Недоліком існуючих залежностей визначення показників розгону при максимальному використанні потужності двигуна і показників взаємодії ведучих коліс з опорною поверхнею є те, що вони є коректними тільки якщо параметри двигуна та трансмісії є такими, що забезпечують підведення потужності до ведучих коліс, які не буксують, незалежно від швидкості руху. Щоб усунути зазначений недолік необхідно враховувати, що потужність яка підводиться до ведучих коліс залежить від частоти обертання валу двигуна, і значить від швидкості руху при розгоні автомобіля. Мета роботи - подальший розвиток теорії автомобіля шляхом удосконалення залежностей, які дозволяють визначати показники розгону автомобіля і встановити характер процесу його розгону від конструктивних параметрів. Підходи, прийняті в роботі для досягнення цієї мети базуються на законах фізики, теоретичної механіки і положеннях теорії автомобіля. Удосконалено аналітичні залежності для визначення максимального і граничного прискорення автомобіля при розгоні в залежності від його конструктивних параметрів і швидкості руху. Отримано залежності для визначення діапазону буксування ведучих коліс від швидкості руху при розгоні автомобіля і граничного прискорення автомобіля за умовою його поздовжньої стійкості. При теоретичному дослідженні процесу розгону автомобіля встановлено, що розроблені залежності дозволяють визначити характер руху автомобіля і оцінити вплив на показники розгону його конструктивних параметрів. Отримані залежності для визначення максимального і граничного прискорення, діапазону швидкостей руху з буксуванням коліс при розгоні автомобіля дозволили уточнити уявлення про характер руху при розгоні і вплив конструктивних параметрів автомобіля на показники розгону. Отримані залежності можуть бути використані при проектуванні нових і при удосконаленні спортивних автомобілів типу дрегстер, та для аналізу динаміки руху автомобіля при його розгоні з повної подачею палива та визначення характеру взаємодії ведучих коліс з опорної поверхнею в залежності від швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 510.343 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Mykhalevych M. 
The perspectives of "mild hybrid” technology for creation of vehicle hybridization system [Електронний ресурс] / M. Mykhalevych, S. Shuklinov, V. Dvadnenko, O. Yaryta // Автомобільний транспорт. - 2022. - Вип. 50. - С. 29-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2022_50_6
На сучасному етапі розвитку науки та техніки проблема створення енергозберігаючих транспортних засобів вирішується за рахунок впровадження електричних транспортних засобів: електромобілів або гібридних транспортних засобів. Попри перспективність батарейних електромобілів їх екологічність може відповідати парадигмі технології "Zero Emission" лише за умови видобутку електричної енергії в мережі з поновлюваних джерел. На додачу електромобілі не завжди можуть забезпечити бажану дальність пробігу на зарядці. Для живлення електроприводу зараз використовуються акумуляторні батареї літій-іонного типу, важливою проблемою яких є велика вага, яку треба постійно возити на автотранспортному засобі, також необхідність балансування їх елементів помітно збільшує час заряду від зовнішньої електричної мережі. Мета роботи - розробка теоретичних основ для створення системи конвертації автотранспортних засобів, що знаходяться в експлуатації у "mild hybrid". Багато держав не можуть собі дозволити організувати швидкий перехід на видобуток електроенергії із відновлюваних джерел та замінити парк автотранспорту на електромобілі. Натомість швидший ефект можна отримати якщо переобладнати автотранспортні засоби, що вже в експлуатації, у гібриди. Для успішного виконання такої мети необхідно обгрунтувати параметри системи гібридизації автотранспортних засобів задля отримання помітної енергоефективності при вигідному терміну окупності. Проведений аналіз класифікації гібридів та архітектури приводів дозволив запропонувати нові функції для технологій "micro hybrid" та "mild hydrid". Аналіз втрат потужності на рух автотранспортного засобу дозволив виконати прогнозування кількості та потужності електродвигунів, достатньої для виконання нових функцій. Розроблено структурну схему системи гібридизації автотранспортного засобу, яка забезпечує його конвертацію у гібрид. Дослідження націлено насамперед на удосконалення технології "mildhydrid" в якій електродвигунами відносно низької потужності, що не притаманні цій технології, запропоновано часткове виконання функцій, що притаманні технології "full hybrid". Поєднання особливостей технологій "micro hybrid" та "full hybrid" у технології "mild hydrid" повинно забезпечити достатню енергоефективність, легкість установки обладнання системи та невелику її вартість.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.335 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Shuklinov S. 
Determination of the possibility of an automobile drive wheel slip [Електронний ресурс] / S. Shuklinov, A. Uzhva, M. Aloksa, O. Tkachov, M. Mahats // Автомобільний транспорт. - 2022. - Вип. 50. - С. 40-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2022_50_7
Недоліком існуючих залежностей визначення можливості буксування ведучих коліс автомобіля при максимальному використанні потужності двигуна і показників взаємодії ведучих коліс з опорною поверхнею є те, що вони є коректними тільки якщо рух автомобіля є сталим. Цей недолік обумовлений тим що при виводі рівняння руху автомобіля прийнята умовність, що на ведучих колесах діє повна сила тяги, тобто без врахування втрат енергії на збільшення кінетичної енергії обертових мас двигуна, трансмісії, ведучих коліс. При цьому вказані втрати енергії компенсуються умовним збільшенням інертності маси автомобіля, що рухається поступово. Таке припущення цілком коректно для визначення тягово-швидкісних властивостей автомобіля не тільки при сталому русі, але і при прискореному. Але при визначенні можливості буксування ведучих коліс при розгоні автомобіля прийняте припущення не коректно, так як на ведучих колесах діє не повна сила тяги, а сила, яка зменшена відповідно втратам енергії на збільшення кінетичної енергії обертових мас двигуна, трансмісії, ведучих коліс. Щоб усунути зазначений недолік необхідно враховувати зменшення сили тяги на ведучих колесах при прискоренні автомобіля. Мета роботи - подальший розвиток теорії автомобіля шляхом удосконалення залежностей, які дозволяють визначати умови можливості буксування ведучих коліс автомобіля при його прискоренні та режими його руху. Підходи, прийняті в роботі для досягнення цієї мети, базуються на законах фізики, теоретичної механіки і положеннях теорії автомобіля. Удосконалено аналітичні залежності для визначення умов можливості буксування ведучих коліс автомобіля при його прискоренні та режими його руху. Отримано залежності для визначення діапазону буксування ведучих коліс від швидкості руху при розгоні автомобіля. При теоретичному дослідженні процесу руху автомобіля встановлено, що розроблені залежності дозволяють визначити характер руху автомобіля і можливість буксування ведучих коліс як при розгоні, так і при сталому русі. Отримані залежності для визначення можливості буксування ведучих коліс при розгоні автомобіля дозволили уточнити уявлення про характер руху автомобіля і можливість буксування ведучих коліс як при розгоні, так і при сталому русі. Отримані залежності можуть бути використані при проектуванні нових і при удосконаленні спортивних автомобілів типу дрегстер, та для аналізу динаміки руху автомобіля при його розгоні з повною подачею палива та визначення характеру взаємодії ведучих коліс з опорною поверхнею залежно від швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.392 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського